Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Νυχτερινή επίσκεψη

(artwork by Grete Stern)

Ύστερα ήρθαν να μ΄ επισκεφτούν τα φαντάσματα του πάνω ορόφου. Έσερναν μαζί τους τις αλυσίδες που χρόνια τις άκουγα να τρίζουν. Κάθισαν στον καναπέ απέναντι. Μου ζήτησαν ένα νόμισμα. Παραξενεύτηκα.
 «Τι να το κάνετε το νόμισμα;»
 «Θέλουμε να δούμε τι νομίζετε, εσείς οι ζωντανοί και πώς ακριβώς εξαργυρώνετε τα νομίσματά σας;»

Η σκέψη μου εκείνη τη στιγμή ήταν σε ένα χωράφι με ηλιοτρόπια.  Έστρεφαν όλα το άνθος τους, προς τη μεριά του ήλιου.
 «Ποτέ δεν θα το δείτε εσείς αυτό, τους είπα… Γιατί εσείς κατοικείτε στη νύχτα.»

‘Εφυγαν με τριγμούς όπως ακριβώς ήρθαν. Στην πόρτα με αποχαιρέτησαν «Ευχαριστούμε για το νόμισμά σας. Μας είναι πολύτιμο.»

Έκτοτε, τις νύχτες, όταν ακούω τις αλυσίδες τους αποδεσμεύονται ίχνη φωτός μέσα στον ύπνο μου. Φουσκομάγουλοι ερωτιδείς ξαπλώνουν στο γρασίδι και όλα τα ηλιοτρόπια του κάμπου αποστρέφονται τον ήλιο.

Το σκοτάδι και το φως εντός μου γίνονται το πιο εκθαμβωτικό μου όνειρο…

Δεν υπάρχουν σχόλια: