Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

ομώνυμα πλάσματα



την τελευταία φορά που πέρασε
-νύχτα- η θύελλα
μέσα από τα μάτια μου
με βρήκε ανύποπτη και καλοκαιρινή
τα ακέραια τοπία καταποντίστηκαν
και μια υποδιαστολή
-θωρακοφόρος-
τους δεκαδικούς μου ίσιαζε
και στέγνωνε ως το πρωί
από τότε μεταλλάχτηκα
(ως ένα νοήμον ον οφείλει)
φύτρωσαν δάχτυλα
που ψαύουν καλά την υγρασία στις σιωπές
και φτερά που πλοηγούν στην ερημιά
έτσι στους βροχερούς μουσώνες
αποδημώ σε χώρες ρητών αριθμών
όπου οι ψυχές δεν έχουν πρόσημα
μόνο μια κλασματική ανάμνηση
της καταιγίδας που κόπασε
κι ένα κοινό διαιρέτη φόβο
αφού κάποτε όλοι μας υπήρξαμε
παρονομαστές
ομώνυμοι
στη λύπη μας

13 σχόλια:

Poet είπε...

Ένα πολύ ωραίο ποίημα, μπράβο, Τζούλια. Απόσταγμα από πικρές εμπειρίες του παρελθόντος που άφησαν αναπόφευκτα τα σημάδια τους και, σε κάποιο βαθμό, μας άλλαξαν. Αν και παραμένει η νοσταλγία της καταιγίδας σε μια πιο πεζή τώρα φάση της ζωής μας. Τόσο κατανοητό και ανθρώπινο!

Μαρια Νικολαου είπε...

Την τελευταία φορά που πέρασε νύχτα η θύελλα .....με βρήκε να την περιμένω...

Μου αρεσαν πολυ αυτες οι λεξεις
Καλησπέρα Τζούλια μου

Chara Naoum είπε...

Το γνώριμο, αγαπημένο μωβ πίσω στο όμορφο λημέρι του με ένα απολαυστικό, νέο ποίημα απ' την αρχή ως το τέλος.
Μου είχε λείψει ο χορός σου...

Σε φιλώ πολύ.

A.G.Selena είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
A.G.Selena είπε...

Πολύ ωραίο!!!Και η μελωδία που το συνοδεύει είναι σαν να σε παίρνει από το χέρι και σε πηγαίνει σε μέρη που δεν έχεις πάει ποτέ!

Φιλιά πολλά!

Υ.Σ.:Συγγνώμη καταλάθος το έσβισα :(

55fm είπε...

Τί είχα χάσει...
Τζούλια μου,εξαιρετικό!
Σου δίνω πολλά φιλιά, ποιήτριά μου!

ΤΟ ΑΛΦΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ είπε...

Μετά απο καιρό ξαναδιαβάζω ποιήματά σου και οφείλω να ομολογήσω ότι παρότι ποτέ δεν είχα καλές σχέσεις με τους αριθμούς, αυτό το ποίημα με ενθουσίασε και ανακάλυψα ζεστασια σε μαθηματικούς όρους που αντιπαθούσα μια ζωή. Ισως επειδή τυγχάνει να είμαι κυνηγίος καταιγίδων, χωρίς βέβαια παρανομαστές και κοινούς διαιρέτες.

ΟΜΟΡΦΟ !!!!

Καλό βράδυ σου εύχομαι

Τζούλια Φορτούνη είπε...

Τόλη είναι μια αποστασιοποιημένη και κωδικοποιημένη πια θέση απέναντι στους φόβους...
σ΄ευχαριστώ!

Τζούλια Φορτούνη είπε...

είναι αλλιώς η θύελλα σαν την περιμένεις Μαρία...

σ΄ευχαριστώ...

Τζούλια Φορτούνη είπε...

Χαρά μου, κι εμένα μου έχουν λείψει οι χοροί σου...
ελπίζω οι διακοπές του Πάσχα να μου δώσουν τη χαρά να σε απολαύσω περισσότερο..

Τζούλια Φορτούνη είπε...

πολύ όμορφη η αίσθηση που περιφράφεις Selena...

να σε παίρνει κάποιος από το χέρι και να σε πηγαίνει...

Τζούλια Φορτούνη είπε...

Όλγα μου γλυκιά σ΄ευχαριστώ...
Μου λείπει πολύ η ενέργειά σου...
αυτές τις μέρες να τα πούμε από κοντά!

Τζούλια Φορτούνη είπε...

χαίρομαι που σ΄έκανα να νιώσεις έτσι για τους αριθμούς... Σκορπιέ...
αν και ως κυνηγός καταιγίδων μόνο αφαίρεση χρειάζεται να ξέρεις...
να αφαιρείς τις αστραπές, τις αναλαμπές του νου απ΄το σκοτάδι...