Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

The End




εκείνη τη νύχτα έπρεπε
να σκεπάσω τους καθρέφτες με λευκά σεντόνια
να σκουπίσω τα ίχνη μου στο πόμολο της πόρτας
να σφαλίσω τα παράθυρα
απέξω να μείνει η θαλασσινή αύρα
να εκτρέψω τον καταρράκτη που έβγαινε απ ΄το κάδρο
να μη σχηματιστεί αυτή η λιμνούλα με τα νούφαρα στο σαλόνι μας
ν’ αφήσω τον κύκνο να δραπετεύσει απ ΄το φωταγωγό

εκείνη τη νύχτα έπρεπε
να καθίσω δίπλα σου στον καναπέ
στο ξέφωτο του δάσους μας
με κείνη τη χελώνα να πηγαινοέρχεται αδιάκοπα στα πόδια μας
την ώρα που έβλεπες στις ειδήσεις
τ΄ όνομά μου και τη φωτογραφία μου στους εκλιπόντες
να σου δώσω ένα φιλί στο μάγουλο και να σου πω
«μη φοβάσαι
δεν είμαι νεκρή
απλώς σε προετοιμάζω για το χαμό μου»

δεν πρόλαβα
πάντα έρχεται πιο γρήγορα
πάντα πιο αιφνίδιο
το τέλος

5 σχόλια:

Poet είπε...

Ωραίο ποίημα. Και θλιβερά αληθινό.

55fm είπε...

Θλιβερά αληθινό...όπως το λέει ο ποιητής!
Όμορφη Τζούλια καλημέρα!
Χαθήκαμε...

Τζούλια Φορτούνη είπε...

αγαπημένοι μου φίλοι, Τόλη και Όλγα... ξέρω πως με καταλαβαίνετε...

Όλγα δε χαθήκαμε... Θα ξαναβρεθούμε!

Kalliopi Del. είπε...

Πόσο αγαπαω το μωβ. Και πόσο με συγκίνησε αυτή η εγγραφή οταν την βρήκα τυχαία στο google ψάχνωντας μωβ εικόνες για το φοντο μου....

Poet είπε...

Μετά το τέλος, θα αργήσει πολύ ακόμη η νέα αρχή;