Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου



(στον Π. Φύσσα)

όλα σου τα κομμάτια είναι στα μάτια μου
και μην κοιτάς άλλο τη φλέβα στο λαιμό μου
 που πάει να σπάσει -πρωθύστερο σχήμα
 το μωβ μου ήδη είχε χυθεί όλο στο δρόμο

όλα μου τα κομμάτια είναι στα μάτια σου

και μη με ακινητοποιήσεις ξανά
στις σκάλες ή στο ασανσέρ
ή στη γωνία μπροστά από τη βιτρίνα
θα σου χιμήξω με τα δόντια
και με όλες τις τίγρεις
που ενεδρεύουν στα νύχια μου 

κι αφού κανείς δεν κινάει τα νήματα
αυτή η ιοβόλα κάμψη των χεριών σου
δεν με παραλύει  
ούτε καν τα μάτια σου- ιδίως αυτά-
που δεν ξέρουν κατά πού να κοιτάξουν
ούτε καν τα μάτια μου που ανατρέπουν
το σκηνικό ενός προαγγελθέντος θανάτου


αφού  κατά βάθος το ξέρεις
όλα μου τα κομμάτια είναι στα μάτια σου
αυτά που επιμελώς αποστρέφεις

κι όχι στο ατσάλι που άστραψες απόψε
δήθεν για να με τσαλακώσεις


2 σχόλια:

ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ είπε...

Είπαμε Τζούλια, το γράφεις τόσο όμορφα-όπως πάντα-δεν πενθούμε, ποθούμε.
Αυτός ο πόθος για ζωή θα τους συντρίψει.

Τζούλια Φορτούνη είπε...

ή θα μας συντρίψει Νίκο...
όπως και νάχει όμως νικητές θα είμαστε! Σ΄αυτό το ρινγκ κερδίζει μόνο όποιος αντέχει τη συντριβή του...
Σ΄ευχαριστώ!