Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

περί αγνών προθέσεων

(artwork by Miwa Ogasawara)




(στην Καταρίνα Σίγμα)

Γενική συσκότιση
Συστρέφομαι στις απουσίες
Καμιά συμμετοχή αισθήσεων
Έλλειψη επικοινωνίας ;
Πολλαπλή ανεπάρκεια;
Απευθύνομαι στους δωρητές οργάνων
Λυπηθείτε με (μην τολμήσετε)
Δεν έχω
Απέχω
Ποικιλοτρόπως
Κυρίως φορώ τα καλά μου ρούχα
Κυριακή πρωί στην εκκλησία

Μια ευχή –μπορεί κατάρα-
Διαμεσολαβεί ανάμεσα
Στο συν και τον άνθρωπο
Δεν μεταφράζω
Οι γλώσσες που μιλάτε
Είναι περιφραστικές
Κι εγώ δεν έχω χείλη
Ούτε μάτια
Δεν έχω
Αντέχω



6 σχόλια:

Gina-Teta είπε...

Μ΄ αρέσει να σε διαβάζω αν και μερικές φορές δεν εχω σχόλια. Απλώς μου αρέσει!

ποιώ - ελένη είπε...

Αντέχουμε...με ή χωρίς ελπίδα


φιλί

Ανώνυμος είπε...


Κλείνω κι εγώ ήχους θορύβους σκέψεις και φώτα θλιβερά
Και μπαίνω στο μαύρο σου, περαστική, ξένη, αδερφή ,
-είναι το ίδιο βλέπεις το σκοτάδι–

Άδεια τα χέρια μου. Δε φέρνω δώρα
/Τίποτε δε ‘δωρίζεται’ - μη γελαστείς ποτέ.
Κι ο Οδυσσέας στις Σκιές, μια κούπα αίμα πρόσφερε
για αυτό το ‘συν΄ της ομιλίας/
Χνάρια αιώνων ψηλαφώ. ‘Οχι για σένα
Για τη δική μου ανάγκη. Να θυμηθώ.
Πως στης α-λήθης το βωμό φτάνουμε πάντοτε ικέτες
και πάντοτε γυμνοί
/ μην το σκεφτείς θυσία, μα σπονδή/

Αντέχεις λες ..
Αντέχεις σου λέω .
Δε μεταφράζεις λες . Δε μετα-φράζεις επαναλαμβάνω
/Διαβάζεις . Σημαίνει διαβαίνεις/
Ώσπου θυμάσαι..
Πως κοινωνείς . Χωρίς επί
Πως επαρκείς. Χωρίς στερητικά
Πως έχεις. Χωρίς προ/θέσεις

Κι όταν αφήσεις και το τελευταίο πέπλο σου να πέσει και πια δεν έχεις τίποτε
Τότε μονάχα ‘είσαι’

Εσύ.
Το μόνο δώρο σου...


Τζούλια ..Σ ευχαριστώ
Με συγκίνησες πολύ

Καταρίνα Σίγμα

Τζούλια Φορτούνη είπε...

Gina το δίχως σχόλιο σχόλιό σου είναι υπέροχο...Σ΄ευχαριστώ!

Τζούλια Φορτούνη είπε...

Ναι Ελένη... Αντ (έχουμε) ... Την καληνύχτα μου!

Τζούλια Φορτούνη είπε...

Καταρίνα Σίγμα...Το ποίημά σου στολίδι στο δικό μου (παρα)μιλητό...